Vi ses snart Mike !

Mike är min bästa kompis i New york han kan man prata allt med om. han är rolig och stört skön humor. samma humor som mig!

Nu imorgon ska jag hälsa på honom och jag kan inte vänta längre det var 3 veckor sen sist.
och nu för några minuter sen fick jag ett mail av honom att han har skaffat flickvän. Jag visste för eller
 senare att de skulle bli han och jane. För de två har varit på G rätt så länge nu.
Mike går på colleges och är 19 år samma ålder som mig, och jane har jag känt i 2 år och hon är en söt, trevlig tjej, och mike förtjänar henne verkligen. men här är en bild på Mike och janeHär sitter dem och pluggar:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej alla nu har Rebecca frågestund på www.itsabout.blogg.se och fråga allt du vill till mej.

puss på alla



från 20.00- 21.00

2009-09-06 @ 20:13:21
Postat av: Fanny Götze

haha, nu har jag läst din blogg oscar .. grym :D

2009-09-12 @ 15:02:34
URL: http://fannygotze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0